Regnig onsdag

Hade äran att sluta redan klockan två idag efter att ha börjat arbetsdagen kl 6. Skönt att sluta
tidigt tyckte jag, men upptäckte ganska snart att jag inte hann med nånting mer än vanligt.
Efter att ha hämtat på två olika dagis mitt i mellanmålet så hann jag klämma in mockning av
stallet före middagslagning och sen blev det som vanligt mat, bompa och läggning..

Stunden hem i bilen efter dagis har blivit tid för ändlösa frågor och diskussioner med barnen.
Igår var ämnet säkerhet i bilen och olyckor. Anja kom inte ihåg ordet ambulans kom på
ett eget fiffigt namn.

- Mamma vad heter den där lagarbilen som man åker till lassarettet??


Kommentarer
Postat av: Lisa

Undrar just vad man gjorde av all tid innan man skaffade barn?

2010-09-16 @ 00:02:21
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Frida

Regniga onsdagen verkar hålla i sig... ;) Update please =)

2010-10-12 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0