VAB

I söndags fick Anja fara på utflykt med Agnes och mormödrarna.
Det var lite svårt att hålla sig för skratt då hon återberättade för Astrid vad de hade gjort.
- Vi fick gå in i ett rum som var alldeles mörkt, med en tv som var stor som fanken.
Den var vit, sen blev det reklam och sedan en film. Och ljudet var jättehögt.
Ni kan ju alla gissa vad de gjorde..
Idag var det dags för mig att vabba. Tycks minnas att jag sagt att barnen varit väldigt friska
den sista tiden, hur kan man va så dum att man vräker ur sig sånna saker..?
Nu är det feber och förra veckan var Jerry hemma med dem efter att vi upptäckt nya
husdjur i håret på Anja.
I vilket fall var det en bra sjukdag. Regnet har vräkt ned nästan hela dan så golven är
nu skurade och tvätten vikt. Banken hann jag också med en sväng, väldigt sällan man
har möjlighet annars då man jobbar.
Nu blir det sängen. Det är ju så underbart att sova!
Önskar ofta att man kunde vara katt, det finns inga varelser i världen som kan se ut att ha
det så skönt och avslappnat!


Kommentarer
Postat av: Nattie

Ja jag håller med dig :) Det ser onekligen skönt ut när katterna kryper ihop, och JA, finns det nått bättre att sova? ;-)

2010-10-21 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0