En å två å tre indianer..


   

Som ni kanske misstänker så har dagen spenderats på lilleputtlandet i Skellefteå!
En helt perfekt dag för ändamålet eftersom vädret inte var helt på topp.
Barnen förvandlades snabbt till indianer och sedan bjöds det på en hel del klättring..





Dom små båtarna var väldigt populära!

   

Och Agnes nosade förståss upp hästar som behövde ridas in. Här en lite ostyrig:



Tog med oss väldigt trötta men nöjda krigare hem, där det sedan blev fler aktiviteter som jag får skriva om
imorgon då jag lagt in fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, vilka klockrena bilder!!! Du har verkligen fångat stunden! Jag tjuvar dem av dig :)!

2010-07-22 @ 00:20:48
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Lisa

HejHej! Nu har även jag hittat hit! Vad kul att du fortsätter!



Lilleputtlandet ska försöka hinnas för vår del med, det var ju så kul när man själv var liten.

2010-07-22 @ 08:03:49
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0