Sköna söndag

Idag har vi hunnit med mycket utan att få något vettigt gjort.
Började dagen med ett cykeltur till Byske. Eftersom detta är något jag lovat Anja i flera dagar
utan att det blivit av så var det bara att packa sig iväg trots gassande sol.
Efter ett kort stopp och lunch med Martina och Jonny så packade vi badkläder och drog iväg till
Bredviken för sol och bad.
Dagen avslutades sedan med middag på lanternan och fika hemma hos farmor i stan.
Jag kan lova att det var trötta barn jag kom hem med ikväll!



Eftersom barnen lekte mer i sanden än i det kalla vattnet passade jag på att låna farmors badkar då vi var där. Tror att dom hade halva stranden med sig hem, den sand som inte åkte ned i avloppet hos farmor ligger nu kvar i bilen, men det får bli ett senare projekt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu har jag hittat till din nya blogg =) Läggs till i favoriterna, helt klart. Nu ska jag ut och gassa i kvällssolen (och hettan, och måla cykelkjul.

Gókväll!

2010-07-12 @ 19:14:44
Postat av: Jmo

4 dagar kvar

2010-07-12 @ 21:21:11
Postat av: Martina

Ser bra ut Sandra!

2010-07-12 @ 21:28:18
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0