Min sista semestervecka!


Spenderades tillsammans med trevliga stockholmsvänner!
Det var mycket på schemat, kan bara visa bråkdelar av allt i bilder.

Det blev en mycket trevlig tjejkväll med middag på Stengården, bad i bastuflotten
med den vackraste utsikten och en trevlig fortsättning på stengården.

     

Båttur till morfars stuga där Ann stog för en väldigt god middag.
Pastasallad, underbart efter allt grillat man ätit och speciellt en så väldigt
varm kväll som det då var.

   

Lördag var det dags för lille Emmet att dopa sig.
En alldeles lagom lång ceremoni och mycket gott fika!



Nu har jag jobbat mina första två dagar och har väl inte lyckats helt att återställa dygnsrytmen.
Idag blev dock ett trevligt avbrott i vardagen då jag, Johanna, mamma och Lena åkte in till stan
för lite shopping, mat och sedan bio. Fyndade på rean, åt gott och filmen (Beck) var riktigt bra.
Väldigt lyckat med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter härligt med ett litet "brejk" inne i stan. Funderar på att ta mig en tur också innan det efterlängtade "bihanget" kommer =)



Kramar!

2010-08-04 @ 18:30:47
Postat av: Johanna

Jag tycker att det Manneproppen ser "lite" skitig ut :)! Vad kul att du fick en bild på alla tjejjerna på altanen. Jättefint!

2010-08-04 @ 21:46:48
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0