skärpning!

Tanken med min nya blogg var ju att hålla den bättre uppdaterad. Då börjar det
kanske vara på tidan med ett nytt inlägg..
Har bara drygt en vecka kvar på mitt jobb och det känns verkligen tråkigt!
Jag trivs verkligen där jag är, jag har haft schema och inte behövt köra nånstans eftersom
jag är i Byske. Nu börjar än en gång en tid i ovisshet och en massa hattande hit och dit.

Helgen har varit lugn. Förmiddagarna har spenderats i blåbärsskogen med barnen och resten
av dagarna har vi bara tagit det lugnt. En riktig hemmahelg förutom en tripp till Båtvik på
surströmmingsskiva om lördan. Sista arbetsveckan börjar imorgon, så det börjar vara
dags att krypa till sängs och ladda batterierna.


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej,



Jobbigt att jobbtiden snart är slut. Det finns ingen chans till förlängning?



Borde inte du vara inlasad i kommunen snart så mycket som du har jobbat?



Hoppas du hittar nåt bra jobb!

Kram, Pia

2010-08-23 @ 09:36:37
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Frida

Nytt inlägg! Är ibland iofs inte mycket bättre själv... =)



Jobbsituationen löser sig men det vore ju skönt om den gör det snart OCH du får stanna i Bysketrakten.



Ha en bra vecka!

2010-08-23 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0