Min morgon

Har gjort flera tappra försök den senaste tiden att vända tillbaka dygnet  och stiga upp på morgonen. Detta har sedemera bara resulterat i att jag stängt av väckaren och sovit vidare varje dag. Barnen som brukar vara det som tvingar upp en på morronen har verkligen ställt om sig till semester och sover sött ända till nio ibland. Vissa gånger är det skönt, som torsdag då jag varit ute och rumlat kvällen innan, men oftast känns det som om halva dagen går förlorad. Jag älskar nämligen de tidiga morgontimmarna då jag är som mest effektiv.
Idag fick jag mig äntligen upp i vettig tid och eftersom Jerry kommit hem så kunde jag lämna ett sovande hus och vara helt för mig själv. - Härligt!

Möttes av väldigt högljudda besökare då jag gick ut för att ta hand om hästarna:



Hundpromenad

   

Katten Kurre solar sig



Så en dusch, frukost med barnen och ring så spelar vi... Kan det bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt! =)

2010-07-17 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0