sjukstuga

Ännu en mjölkstockning! Det här gången en fruktansvärd variant som gjort mig sängliggandes i tre dar!
Varför drabbas jag av detta då jag knappt ammar längre?!
Nåja, efter dubbla doser värktabletter kanske man har ork att blogga iallafall.
Jerry får hålla ställningarna och sköta barnen och djuren. Det kunde ju inte komma mera olägligt
då jag i fredas var helpeppad på att komma hemifrån och umgås med tjejkompisar, igår skulle fira en 40-åring och idag har Anja och Astrid uppvisning och avslutning på gymnastiken och senare även på simmet. Fullspäckat schema och jag missar alltihop.
Arvid kämpar för fullt med att lära sig krypa, han kan sitta själv och ställa sig på knä och gunga.
För det mesta till hans stora förtret så puttar han sig dock bara bakåt. Skönt att det går långsamt med tanke på att tjejerna vid samma ålder redan hade börjat försöka gå..
I veckan har han varit lite sjuk och mera stillsam, då är det pratet han istället tränat på.
Visst är det väl orättvist här i världen då man burit barnet i magen, fött det, ammat det, bytt 90% av alla blöjor, vaknat alla nätter, varit hemma i 8månader med honom och det enda han säger är papp, papp, pappaaa, papppaa, papp, papp.... grrr Jag tror att det han egentligen vill säga är att mamma är bäst!



Aptiten är det inget fel på!


Kommentarer
Postat av: jmo

Vad står det på haklappen?

2012-05-25 @ 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0