Utkast: Nov. 6, 2011

Det här med Halloween har jag inte riktigt hunnit vänja mig vid än. Har hittills aldrig firat det, inte ens köpt en pumpa, och kommer sällan ihåg när det är överhuvudtaget. Nu blev dock barnen bjudna på halloween-party så det blev till att spöka till dem lite.


Här har vi mina små häxor.

Förra veckan bjöd på underbart vårväder trots att det står november nu på almanackan. Onsdagen var dagis stängt så vi ordnade dagis här i Lundbäck istället med lek och korvgrillning. Det är så roligt att vi är några stycken mammalediga som kan träffas med barnen.


Arvid växer så det brakar. Blodvärdet har legat stabilt på 100 sista veckorna och nästa blodprov blir 4 veckor efter det förra så jag tror att vi börjar bli friskförklarade. Han har börjad fokusera blicken lite och vända sig efter ljud. Då och då fyrar han av sina underbara leenden som får en att smälta.
Huga, vad tiden går fort! Tänk om man fick behålla dem så här små lite längre.. det är ju så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Läste "Astrid växer så det brakar"... ni har allt valt rätt lika namn på barnen ändå :D



Härligt att ni verkar ha det bra. Skulle vara kul att ses nån gång, men jag vet att jag är sjukt upptagen ett bra tag till. Ev nån fredag eller söndag skulle kunna funka.



Stora kramar till stora familjen!

2011-11-10 @ 22:10:47
URL: http://piapepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0